Saturday, September 24, 2011

OutfitPost#239

For the last couple of months, I've been looking for tops and bottoms that have the same color for winter, other than black and white. Living in an era where color blocking is key, it's only a matter of time "all black everything" changes into another color... Kanye? Get it?
~~~
Birkac aydir ust ve alt alisverislerimde siyah ve beyazdan baska ayni renklerden almaya dikkat ediyorum. Renk gruplamalari bu kadar populerken, arada tek blok renk giymek de cok hosuma gidiyor...


Wearing a Zara Sweater & Pants, Senso Heels

Pictures by Weleh Dennis.

10 comments:

  1. mükemmel! neden bilmiyorum ama diğer kombinlerinden çok farklı gözüküyor ve değişiklik güzeldir :) kazağı da hiç farketmemişim zarada..

    ReplyDelete
  2. Senin tarzını da seviyorum. Bu işi yapabilen ender Türklerdensin. Go on girl!

    ReplyDelete
  3. What's Next ~ Tesekkur ederim! Kazagin 3-4 farkli hali de var, cok da rahat, tavsiye ederim :)

    Hippilazman ~ Kizardim, tesekkurler :)

    ReplyDelete
  4. Bu kazağı aşık olup almış biri olarak kombinasyona bayıldım! You inspire me:)

    ReplyDelete
  5. bütün gün evde oturacaktım. şimdi hazırlanıp zara'ya kazak çıkartması yapmaya gidiyorum :))

    ReplyDelete
  6. Elif Tan ~ Yaa tesekkur ederimm!

    Anonymous ~ Insallah bulmusundur ;)

    Nakedqueen ~ Tesekkurlerr

    ReplyDelete
  7. kazağını çok begendıım pantolonunlada cok guzel olmus

    ReplyDelete
  8. Yaa sanırım tek söyleyebileceğim şey ayakkabılara bayıldım!!! şahane..

    ReplyDelete
  9. Irem Orsel ~ Cok tesekkurler..

    Melike Tasci ~ Tesekkur ederim :) Hala solestruck.com da satiliyor, farkli renkleri de var...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails